Nękany poczuciem winy i rozpaczą, ostatni wojownik z dzikiego plemienia Norsmenów wyrusza na niebezpieczną wyprawę w głąb Pustkowi Chaosu, do krainy magii i obłędu położonej na dalekiej północy Starego Świata.
Odrażające potwory, zachłanne demony. Nawet ziemia stanowi nieustanne zagrożenie dla bohatera i jego drużyny wojowników. Jaką cenę musi zapłacić śmiertelnik, by wykraść bogu jego skarb?
Demony, czarnoksiężnicy i potworności Chaosu - Pałac Władcy Plag ma w sobie wszystko, co decyduje o wyjątkowości świata Warhammera.
Odrażające potwory, zachłanne demony. Nawet ziemia stanowi nieustanne zagrożenie dla bohatera i jego drużyny wojowników. Jaką cenę musi zapłacić śmiertelnik, by wykraść bogu jego skarb?
Demony, czarnoksiężnicy i potworności Chaosu - Pałac Władcy Plag ma w sobie wszystko, co decyduje o wyjątkowości świata Warhammera.