Online Communities Handbook: Building your business and brand on the Web
Anna Buss, Nancy Strauss
Popraw tę książkę
|
Dodaj inne wydanie
Opis
Provides information on building a successful online community, covering such topics as identifying business objectives, creating brand loyalty, and establishing a direct link to customers.
Anna Buss
Anna Buss is a senior information architect and also teaches online journalism at the University of Mainz. She has 10 years of experience with usercentered design, concept development, consultancy, brand strategy, CRM, and usability. Her clients com...
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Książka Online Communities Handbook: Building your business and brand on the Web nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Online Communities Handbook: Building your business and brand on the Web. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?