Online Communities Handbook: Building your business and brand on the Web

Anna Buss, Nancy Strauss
Online Communities Handbook: Building your business and brand on the Web
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Provides information on building a successful online community, covering such topics as identifying business objectives, creating brand loyalty, and establishing a direct link to customers.
Data wydania: 2009-03-06
ISBN: 978-0-321-60588-7, 9780321605887
Język: angielski
Wydawnictwo: New Riders Publishing
Kategorie: Internet, Biznes
Stron: 271

Autor

Anna Buss Anna Buss is a senior information architect and also teaches online journalism at the University of Mainz. She has 10 years of experience with usercentered design, concept development, consultancy, brand strategy, CRM, and usability. Her clients com...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Online Communities Handbook: Building your business and brand on the Web nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Online Communities Handbook: Building your business and brand on the Web. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl