On His Creation of the Big Idea

G. Lois
On His Creation of the Big Idea
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

George Lois is advertising's most famous art director, the original "Mr. Big Idea." Time magazine called Lois, "a media renaissance man... an iconoclastic genius... a legendary advertising guru." He founded the creative revolution that spawned modern advertising, as his iconoclastic talent created icons dramatizing the problems, solutions, foibles, and promises of American life. Indeed, most astute media critics recognize Lois as a pioneering avant-garde mover of the culture. In this mind-boggling archeological dig into his oeuvre, Lois discovers, and reveals, the influences on his unforgettable concepts as he probes the echoes in his mind's eye, tracing more than one hundred of his "Big Ideas" back to the origin of each concept. Each double-page is a visual tour de force, a blueprint of creative inspiration, and a journey of discovery that will keep your eyes shifting back and forth between each Lois concept and the seed that gave it life.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-2-7594-0299-1, 9782759402991
Wydawnictwo: Assouline

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę On His Creation of the Big Idea? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka On His Creation of the Big Idea. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl