Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Maciej Kołodziej
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

?Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów? to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
Data wydania: 2016
ISBN: 978-83-269-5588-4, 9788326955884
Wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA
Stron: 92

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl