Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży. Tom 3

Iwona Wielgosik
Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży. Tom 3
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec i technik księgarstwa; kwalifikacja A.18. Typ szkoły: zasadnicza szkoła zawodowa, technikum Nr ewidencyjny w wykazie MEN: 52/2013 Rok dopuszczenia: 2013 W podręczniku opisano: – zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie), – promocję towarów (reklamę, funkcje opakowań, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy), – realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży), – ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta). Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.
ISBN: 978-83-62325-70-2, 9788362325702
Wydawnictwo: eMPi2

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży. Tom 3? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży. Tom 3. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl