Obsługa klienta. Część 1 - Jakość usług

Marian Pietraszewski, Stanisław Chudy
Obsługa klienta. Część 1 - Jakość usług
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Treści zawarte w podręczniku obejmują zagadnienia związane z pojęciem jakości, obsługi klientów w handlu i innych jednostkach świadczących usługi dla ludności, prawa klientów, działalności organizacji konsumenckich i reklamacji, a także poprawy jakości usług. W celu łatwiejszego utrwalenia materiału przez uczniów i osiągnięcia przez nich określonych umiejętności, na końcu każdego rozdziału autorzy zamieścili pytania do przemyślenia lub przedyskutowania.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-88933-57-8, 9788388933578
Wydawnictwo: eMPi2

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Obsługa klienta. Część 1 - Jakość usług nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Obsługa klienta. Część 1 - Jakość usług. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl