Obsługa klienta

Karen Leland
Obsługa klienta
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Z książki dowiesz się , jak:- zrozumieć potrzeby swoich klientów stosując badania, kwestionariusze oraz grupy zogniskowane,- ocenić zaangażowanie swojej firmy w obsługę klienta oraz jak poprawić stopień tego zaangażowania,- przygotować problemy szkoleniowe dla pracowników w celu doskonalenia obsługi klientów,- efektywnie radzić sobie ze zdenerwowanymi klientami i trudnymi sytuacjami,- poprawić umiejętność komunikacji stosując porady w zakresie języka ciała, tonu głosu i etykiety telefonicznej,- radzić sobie z konfliktami wśród współpracowników,- dostać obsługę na jaką zasługujesz,- panować nad stresem.
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-7243-025-0, 9788372430250
Wydawnictwo: RM
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Obsługa klienta? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Obsługa klienta. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl