Nowoczesna reklama na współczesnym rynku

Marian Stróżycki
Nowoczesna reklama na współczesnym rynku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka zawiera wszystkie informacje dotyczące planowania, realizacji i kontroli kampanii reklamowej w przedsiębiorstwie. Powinna stać się niezbędnikiem zwłaszcza w przypadku przedsiębiorstw z sektora MŚP, w których często działania związane ze strefą marketingu i wykorzystaniem narzędzi marketingowych są intuicyjne, co pociąga za sobą nieskuteczność i wydawanie dużych pieniędzy w sposób nieefektywny. Treści zawarte w publikacji dotyczą wszystkich aspektów wykorzystania środków reklamowych, od tworzenia strategii marketingowych, poprzez wybór mediów, kreację komunikatów reklamowych, po ocenę działań i kontrolę wydatków. Książka powinna służyć nie tylko menedżerom i właścicielom wielu tysięcy firm w Polsce, ale również studentom marketingu, chcącym zgłębić tajniki planowania i tworzenia działań reklamowych, a także tym wszystkim, którzy są związani z rynkiem reklamowym.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-7251-725-8, 9788372517258
Wydawnictwo: Centrum Doradztwa i Informacji Difin

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Nowoczesna reklama na współczesnym rynku? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Nowoczesna reklama na współczesnym rynku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl