Nowe spojrzenie na marketing

Shaw Robert
Nowe spojrzenie na marketing
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Autor \"Nowego spojrzenia na marketing\" przeprowadza analizę tzw. kryzysu marketingu wieku średniego oraz pokazuje, w jaki sposób niezdecydowanie managementu przetarło szlak źle zaplanowanym inwestycjom opartym na mitach o jakości, satysfakcji klienta, innowacjach. Poprzez badanie na nowo narzędzi marketingu, które mogą zostać wykorzystane do pomiaru tego, co powinno się wiedzieć o kliencie, poprzez analizę doświadczeń takich firm jak Microsoft i Hawlett Packard jeśli idzie o obsługę klienta, Robert Shaw uczy, jak należy stworzyć zintegrowany, oparty na odpowiedniej wiedzy system, służący do skutecznego zaspokajania potrzeb klienta. Celem jego książki jest odseparowanie prawd od półprawd i nieprawd oraz poszperanie trochę głębiej po to, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych i mniej szumu wokół zarządzania mogłoby wytyczyć prostą drogę do komercyjnego sukcesu. Książka ta w inteligentny i wyrazisty sposób wydobywa na światło dzienne ważne spostrzeżenia o właściwym pomiarze najważniejszych i najbardziej krytykowanych funkcjach marketingu. Shaw przedstawia w niej metody i narzędzia, które menedżerowie muszą zastosować jeśli chcą odzyskać wiarygodność w salach konferencyjnych, Philip Kotler, wybitny profesor marketingu międzynarodowego. I doświadczony znawca marketingu, i menedżer chcący zrozumieć mechanizmy kontroli działań marketingowych swojego zespołu, czy wręcz nowicjusz każdy znajdzie coś dla siebie w tej książce, John Leftwich, wice prezydent ds. marketingu, Microsoft Europa, Bliski Wschód i Afryka. W ciągu paru ostatnich lat przetoczyła się prawdziwa fala krytyki marketingu i dało się odczuć ogólne rozczarowanie. W 1993 roku \"McKinsey Quaterly\" opublikował artykuł zatytułowany Kryzys marketingu w średnim wieku, który przytaczał wypowiedź typowego dyrektora twierdzącego, iż marketing jest mu kamieniem u szyi. Inne artykuły głosiły, że marketing umrze śmiercią naturalną, a także to, że zostanie odrzucony przez kręgi biznesu z Wall Street i z City. Autor, który znakomicie zdaje sobie sprawę z wagi podejmowanego tematu, przyjmuje wobec niego chłodną postawę analityka, wolną od egzaltacji i przekonania, że oferuje cudowne recepty na sukces, nie demonstruje postawy czarodzieja i guru, wydaje się wierzyć przede wszystkim w rozwiązania empiryczne i racjonalne. Praca oparta jest na obserwacjach współczesnych działań marketingowych, głównie podejmowanych przez wielkie firmy i korporacje. Robert Shaw posiada tytuł doktora fizyki nuklearnej Uniwersytetu w Cambridge. Obecnie wykłada gościnnie marketing w Cranfield School of Management. Od ponad 20 lat pracuje jako doradca w ponad 50 firmach w Wielkiej Brytanii, Europie i Stanach Zjednoczonych. Jest konsultantem Brytyjskiej Rady Marketingu.
ISBN: 978-83-88931-00-0, 9788388931000
Wydawnictwo: Studio Emka

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Nowe spojrzenie na marketing nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Nowe spojrzenie na marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl