New Magazine Design

J. Leslie
New Magazine Design
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Following on the huge success of Issues, New Magazine Design explores the very latest trends and creative design styles in contemporary magazines from around the world. Its scope ranges from mass marketed to experimental titles and includes Dazed & Confused (UK), Eat (Japan), Sony Style (US) and Domus (Italy). After Leslie's introductory overview of the state of magazines, five illustrated essays follow all written by prominent figures in the field, focusing on consumer magazines, supplements, independent 'microzines' and webzines. The main section is made up of examples of over 100 innovative international magazines, starting with front covers, moving through contents pages and navigation to the features pages. Short interviews, essays and comment pieces focus on key themes such as logo design, Japanese magazines, French fashion magazines and branding.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-1-85669-336-3, 9781856693363
Język: angielski
Wydawnictwo: Laurence King Publishing

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę New Magazine Design? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka New Magazine Design. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl