Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość

Peter Ferdinand Drucker
Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Można mówić już o tysiącach menedżerów, którzy są gorliwymi czytelnikami książek Petera Druckera - ta pozycja przysporzy kolejnych. Zajmuje się ona tym - co, kiedy i dlaczego, taktykami i decyzjami, możliwościami i zagrożeniami, strukturami i strategiami, doborem pracowników, systemem ich płac i nagród. Nie tylko menedżerowie we wszelkiego rodzaju działalności gospodarczej uznają to dzieło za odkrywcze i pasjonujące, lecz także wykładowcy oraz studenci kierunków zarządzania i biznesu. Wysoce oryginalne w podejściu, jest ono zarazem praktycznym i oświecającym studium podstawowej - choć lekceważonej dotąd - sfery, decydującej dla współczesnego świata.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-88931-49-9, 9788388931499
Wydawnictwo: Studio Emka
Stron: 320

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl