Moment of Truth Redefining the Marketing Agenda

Andreas Bauer, Bjoern Bloching, Kai Howaldt, Alan Mitchell
Moment of Truth Redefining the Marketing Agenda
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The authors argue that a paradigm shift is needed with regard to brand management. Many companies and organizations have seen brand management as a narrow marketing activity and this has resulted in weak brands. By contrast they argue for a holistic approach to branding with the brand at the centre of a value-based approach and the focal point of business strategy. They show how to develop brand strategy and brand engagement as part of a brand-centric organization.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-1-4039-9896-5, 9781403998965
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Moment of Truth Redefining the Marketing Agenda aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Moment of Truth Redefining the Marketing Agenda. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl