Między twórczością a biznesem

Tadeusz Kowalski
Między twórczością a biznesem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Edukacja medialna Podręcznik akademicki to seria książek przeznaczonych przede wszystkim dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, spełniających standardy nauczania dla poszczególnych przedmiotów.

Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzać zawodowym menedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc menedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów.
ze Wstępu
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-60807-26-2, 9788360807262
Wydawnictwo: WAiP - Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Między twórczością a biznesem nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Między twórczością a biznesem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl