Metody wspierania procesu sprzedaży

Jakub Lewandowski, Ewa Wytrążek, Jolanta Tkaczyk
Metody wspierania procesu sprzedaży
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania na linii firma – klient. Przygotowaliśmy dla Państwa publikację, która będzie pomocna przy ulepszaniu procesów sprzedaży.
Publikacja omawia takie zagadnienia jak:
formy reklamy przykłady właściwego wykorzystania reklam podstawowe cele merchandisingu przykłady aranżacji przestrzeni handlowej rodzaje ekspozycji sponsoring jako narzędzie kreowania nowego
Data wydania: 2007-03-23
ISBN: 978-83-255-0084-9, 9788325500849
Rodzaj: e-book
Wydawnictwo: C.H.Beck
Stron: 31

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Metody wspierania procesu sprzedaży nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Metody wspierania procesu sprzedaży. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl