Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku

Jolanta Kowal
Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Jedna z nielicznych na rynku pozycji przedstawiających powiązania procesów decyzyjnych z nowoczesną teorią testów i weryfikacji hipotez statystycznych przy wykorzystaniu komputerowych pakietów statystycznych: KMSS, SAS, SPSS, STATISTICA, STATGRAPHICS. Praca ma dwie warstwy: informatyczno-statystyczną i merytoryczno-branżową, dotyczącą zagadnień analizy oraz sondażu rynku w aspekcie socjologicznym i psychologicznym. Autorka akcentuje szczególnie powiązanie decyzji i sukcesu firmy handlowej z wynikami analizy rynku uzyskanymi za pomocą tanich, ale trafnych badań sondażowych. Ważny praktyczny aspekt publikacji stanowią konkretne przykłady badań i wzorcowe analizy statystyczne. Treści podręcznika znakomicie korespondują z programem zajęć ze statystyki, marketingu i socjologii w szkołach wyższych.
Data wydania: 1998
ISBN: 978-83-01-12489-2, 9788301124892
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl