Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.
Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.
Autorka odpowiada między innymi na pytania:
* jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?
* jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?
* jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?
* jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt?
* jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?
Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.
Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.
Autorka odpowiada między innymi na pytania:
* jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?
* jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?
* jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?
* jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt?
* jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?
Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.