Kolejna publikacja w serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Konkretnie i fachowo podpowiadają: jak zorganizować tę pracę; jak odróżnić, co wśród wydarzeń medialnych zasługuje na uwagę; jak przygotować konferencję prasową; na co zwracać uwagę przy redagowaniu tekstu promocyjnego; co trzeba wiedzieć, by wygrać batalię o sprostowanie, a kiedy jej zaniechać; jak posługiwać się językiem ciała; a nawet - czym pachnieć, w co się ubrać i jakim żarcikiem w towarzystwie zabłysnąć. Ważny i ciekawy jest rozdział \"W dobrym tonie...\", będący swego rodzaju poradnikiem kulturalnym - skondensowanym zestawem informacji o najrozmaitszych wydarzeniach minionego stulecia, przydatnym jako ściągawka na przyjęciach i spotkaniach biznesowych. Novum tej publikacji polega na perspektywie oglądanych spraw. Jej autorzy - redaktorzy z kilkunastoletnim stażem w najlepszych tytułach prasowych - jak sami mówią we wstępie, \"zdradzają, jak (ich) podejść, omamić, przeciągnąć na swoją stronę\". Całość napisana świetnym językiem - wartkim, żywym i przystępnym.