W kolejnym wydaniu tego poczytnego podręcznika przedstawiono teorię marketingu oraz kwestie praktyczne dotyczące jego zastosowania na rynku żywnościowym w warunkach przeobrażeń gospodarczo-społecznych w Polsce.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-7011-924-9, 9788370119249
Wydawnictwo: UE - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Coś mi się wydaje, że książka Markteting produktów spożywczych aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Markteting produktów spożywczych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?