Markteting produktów spożywczych

Stanisław Urban
Markteting produktów spożywczych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W kolejnym wydaniu tego poczytnego podręcznika przedstawiono teorię marketingu oraz kwestie praktyczne dotyczące jego zastosowania na rynku żywnościowym w warunkach przeobrażeń gospodarczo-społecznych w Polsce.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-7011-924-9, 9788370119249
Wydawnictwo: UE - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Markteting produktów spożywczych aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Markteting produktów spożywczych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl