Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą

Piotr Lisiecki
Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketingowe zarządzanie uczelnią staje się niezbędne wskutek: masowego charakteru usług edukacji wyższej, ograniczenia ich dotowania poprzez środki będące w dyspozycji państwa, intensyfikacji konkurencji w skali lokalnej, krajowej i międzynarodowej oraz rosnących oczekiwań względem jakości, budzącej poważne zastrzeżenia, przy wzrastających równocześnie wymaganiach pod jej adresem zarówno ze strony Unii Europejskiej, jak i różnych grup interesariuszy, w tym bezpośrednich klientów.<BR> Zarządzanie marketingowe usługami edukacji wyższej zostało przedstawione na szerokim tle istoty tych usług i oczekiwań pod ich adresem, formułowanych tak przez klientów, jak i społeczeństwo. Słusznie położono nacisk na oddziaływanie na rynek różnymi czynnikami, w tym w szczególności usługą edukacyjną z uwzględnieniem bogactwa i różnorodności jej zawartości oraz jakości. Istotne są rozważania odnoszące się do usprawnienia komunikacji uczelni z otoczeniem, a także potrzeby i konsekwencji wykorzystania w usługach edukacyjnych najnowszych technologii. Przedstawiono doświadczenia amerykańskie, wielce inspirujące dla zarządzania marketingowego polskimi uczelniami. Wzbogaciło to wartościowe rozważania odnoszące się do operacyjnego zarządzania marketingowego uczelniami i strategiami realizowanymi lub możliwymi do zastosowania w odniesieniu do rynku usług edukacji wyższej.<BR> Książka składa się z artykułów napisanych przez wybitnych specjalistów krajowych i zagranicznych z zakresu marketingu, będących równocześnie nauczycielami akademickimi. Stanowi ona kompendium wiedzy wielce użyteczne dla osób zaangażowanych w proces zarządzania uczelnią i realizację jej programu dydaktycznego i naukowego.<BR> <BR> prof. zw. dr hab. Jerzy Dietl
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-7205-234-6, 9788372052346
Wydawnictwo: Wyższej Szkoły Bankowej

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl