Marketingowe strategie cen

Grzegorz Karasiewicz
Marketingowe strategie cen
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka składa się z nastepujacych części:*okreslenie górnej granicy dopuszczalnego przedziału cenowego*analizowanie wariantów cenowych znajdujących się w tym przedziale*sformułowanie ramowej strategii cen*wyznaczenie ceny podstawowej poprzez cele przedsiębiorstwa na danym rynku produktowym*dostosowanie ceny podstawowej produktu do cen innych pozycji asortymentowych oferowanych przez firmę*przystosowanie ceny podstawowej do specyficznych warunków transakcji rynkowej.
Data wydania: 1997
ISBN: 978-83-208-1083-7, 9788320810837
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketingowe strategie cen aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketingowe strategie cen. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl