Marketing Your Retail Store in the Internet Age

B. Negen
Marketing Your Retail Store in the Internet Age
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

A primer on effective Information Age marketing for small businesses This practical guide gives specialty retail store owners a proven system for marketing their stores, allowing them to take on the dominant big box stores and Internet merchants. Filled with fresh and innovative ways to reach customers, it also shows owners how to create a great in-store experience and parlay any sale into a long-term relationship. Bob and Susan Negen show retail owners how to become truly customer-focused, creating long-term customer relationships in-store and continuing communication online. Bob Negen (Grand Haven, MI) is the founder of WhizBang! Training, a small business consultancy specializing in retail. He speaks regularly to businesses and trade associations. Susan Negen (Grand Haven, MI) is a former executive at retail giants like Bloomingdales.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-470-04393-6, 9780470043936
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing Your Retail Store in the Internet Age? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Your Retail Store in the Internet Age. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl