Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich

Robert Wiszniowski
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Problemy przedstawione w tej książce ujęte zostały w sposób oryginalny, a często nowatorski, bądź stanowią rozwinięcie zagadnień nie podejmowanych dotychczas szerzej w polskiej literaturze politologicznej.Prof. Grażyna UlickaWydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-01-13326-9, 9788301133269
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

LU
@lukacha
2009-03-20
10 /10

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl