Marketing w organizacjach non-profit

Andrzej Limański, Ireneusz Drabik
Marketing w organizacjach non-profit
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek myślenia strategicznego w organizacjach non-prot oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji. Pojęcie organizacji non-prot czy też organizacji niekomercyjnej staje się także i u nas coraz bardziej popularne. Dobrze więc, że Autorzy - znani od lat jako wybitni specjaliści od marketingu - podjęli się trudnego zadania przybliżenia szerszemu gronu czytelników wielu pojęć, denicji, charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów zastosowania organizacji non-prot. Ten nowy typ organizacji przedkładającej motywację humanitarną nad ekonomiczną i zorientowanej na realizację celów społecznie użytecznych staje się nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego. W celu funkcjonowania takich organizacji, a także ich rozwoju niezbędnym staje się przyjęcie dla nich orientacji marketingowej uwzględniającej zaspokojenie oczekiwań i potrzeb odbiorców, ale i umożliwiającej pozyskiwanie donatorów (darczyńców) wspierających ten typ działalności. Autorzy wykorzystując swoją wiedzę i erudycję oraz własne doświadczenia starają się nam przybliżyć bardzo ważny problem funkcjonowania organizacji non-prot we współczesnej gospodarce. Książka może też być cennym podręcznikiem dla szerokiego grona studentów i doktorantów zajmujących się problematyką marketingu i zarządzania marketingowego."
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-7251-717-3, 9788372517173
Wydawnictwo: Centrum Doradztwa i Informacji Difin
Stron: 232

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing w organizacjach non-profit? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing w organizacjach non-profit. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl