Marketing w handlu detalicznym

Malcolm Sullivan
Marketing w handlu detalicznym
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Szczegółowo omówiono: wpływ otoczenia sklepowego na zachowania nabywców, typy nabywców oraz style podejmowania przez nich decyzji, obsługa klientów i sposoby monitorowania jej jakości, kształtowanie relacji z klientami oraz budowanie lojalności, kompozycja elementów marketingowych w handlu detalicznym.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-89355-09-6, 9788389355096
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing w handlu detalicznym? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing w handlu detalicznym. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl