Marketing usług bankowych

Mirosława Pluta-Olearnik
Marketing usług bankowych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka ta :radzi jak zastosować zasady i metody marketingowe w nowoczesnym bankuomawia zachowania nabywców na rynku usług bankowychukazuje różnice w strategii obsługiwania klientów indywidualnych oraz klientów instytucjonalnychprzedstawia nowoczesne sposoby sprzedaży usług bankowych, min. Home bankingopisuje metody badań marketingowych wykorzystywanych przez bankiuczy, w jaki sposób skutecznie promować bank za pomocą takich środków, jak reklama, public relations, sponsoring itp..
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-208-1229-9, 9788320812299
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing usług bankowych aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing usług bankowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl