Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki
Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand". Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem.
Dlaczego warto przeczytać tę książkę?
- Zaprojektujesz lejek sprzedażowy, przyciągający klientów do twojej firmy
- Zbudujesz trzy etapy relacji z klientem, które przekładają się na długofalową lojalność.
- Opracujesz i wdrożysz plan marketingowy, który przynosi mierzalne efekty.
- Wykorzystasz potencjał e-mail marketingu, by zwiększyć ruch i świadomość marki.
- Stworzysz stronę internetową, która skutecznie konwertuje odwiedzających w klientów.
Dla kogo jest ta książka?
Marketing to proste jest dedykowana specjalistom ds. marketingu, właścicielom małych i średnich firm, a także osobom, które samodzielnie prowadzą działania marketingowe.
Wydanie 1 - Wyd. mt biznes