W pracy przedstawiono teorię marketingu oraz kwestie praktyczne dotyczące jego zastosowania na rynku żywnościowym w warunkach przobrażeń gospodarczo-społecznych w Polsce.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-7011-568-5, 9788370115685
Wydawnictwo: UE - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing produktów spożywczych? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Marketing produktów spożywczych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?