Marketing produktów spożywczych

Stanisław Urban
Marketing produktów spożywczych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W pracy przedstawiono teorię marketingu oraz kwestie praktyczne dotyczące jego zastosowania na rynku żywnościowym w warunkach przobrażeń gospodarczo-społecznych w Polsce.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-7011-568-5, 9788370115685
Wydawnictwo: UE - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing produktów spożywczych? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing produktów spożywczych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl