Marketing partnerski na rynku usług

Robert Furtak
Marketing partnerski na rynku usług
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Autor, wyjaśniając koncepcję marketingu partnerskiego na rynku usług omówił niektóre aspekty marketingu usług, skoncentrował się na tworzeniu długookresowych więzi z klientami, opisał wybrane czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klientami, zaprezentował modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy licznych studiów podyplomowych oraz menedżerów zajmujących się tą tematyka w praktyce.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-208-1472-9, 9788320814729
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing partnerski na rynku usług nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing partnerski na rynku usług. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl