Techniki skutecznej promocji w internecie Internet jest doskonałą "powierzchnią reklamową". Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu, tworząc kampanie reklamowe oparte często wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona kampania mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż reklama zewnętrzna lub telewizyjna. Książka "Marketing internetowy w małej firmie" to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces i przekonasz się, jak wiele może zyskać Twoja firma, decydując się na taką właśnie formę reklamy. Wybór grupy docelowej i sposoby dotarcia do niej Przygotowywanie treści witryny WWW Organizacja kampanii e-mailowych Budowanie społeczności internetowej -- fora dyskusyjne i konkursy Programy partnerskie Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach Stosowanie banerów reklamowych Współpraca z wykonawcami witryn WWW Jeśli chcesz przygotować kampanię reklamową w internecie, która odniesie sukces, koniecznie przeczytaj tę książkę.