Marketing Automation

Le Sueur
Marketing Automation
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

A practical and comprehensive approach to applying marketing solutions Empowering marketers to plan and execute marketing promotions is the goal of marketing automation and the key behind fully leveraging marketing resources to increase profits. Pragmatic Marketing Automation expertly covers the components of marketing automation, their application, and how they can help marketers to effect more -- and more targeted -- campaigns, increasing value to customers as well as to the business. Jeff LeSueur has been directly involved with most aspects of the SAS Marketing Automation product suite since he joined SAS Institute in 2000. His combination of product-related experience and prior database marketing experience enables him to demonstrate the practical use and impact of marketing automation for marketers.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-470-12542-7, 9780470125427
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing Automation aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Automation. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl