Marketing A Brief Introduction

D. Stokes
Marketing A Brief Introduction
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing, a brief introduction is an accessible and engaging introduction to the practice and theory of marketing. The book is based on an active learning approach which is demonstrated through a series of short case studies, practical examples and activities which encourages students to draw upon their own experiences. Marketing principles are effectively applied to a wide variety of contemporary contexts: entrepreneurial and small business contexts, the not-for-profit as well as the private sector, business to business markets and business to consumer marketing. As an introductory text it is written for students fresh into the study of marketing. It can be used in the classroom by students following full or part-time business and management courses at university or college but is also suitable for those studying at home as part of a distance learning program or for their own interest and self-development.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-1-84480-552-5, 9781844805525
Język: angielski
Wydawnictwo: TEP - Thompson Educational Publishing

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing A Brief Introduction? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing A Brief Introduction. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl