Marketing

Sarah White
Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing staje się coraz bardziej niezbędnym elementem sukcesu firmy i małej i dużej. Posługując się przykładami różnych firm, autorka przedstawia ich sposób analizowania sytuacji, opracowywania twórczych planów strategicznych i wcielania ich w życie. Prezentowane przez nią metody są połączeniem teorii szkół biznesu i podejścia praktycznego. Atutem książki jest również to, że najróżniejsze zagadnienia marketingu są opisane zrozumiałym językiem.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-7301-171-7, 9788373011717
Wydawnictwo: Rebis

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl