Market-Led Strategic Change

N. Piercy
Market-Led Strategic Change
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This is a marvellous, thought-provoking book on how to cultivate and implement a customer-focused strategy within a company.it is a book that should be on the shelf of every person seriously concerned with market strategy.' Professor Bruce H. Clark, Northeastern University 'Refreshing in its candor, stimulating in its arguments, practical in its applicability, Professor Piercy is to be congratulated. Buy it!' Professor James M. Hulbert, R. C. Kopf Professor Emeritus, Columbia Business School, and Visiting Professor, Guanghua School of Management, Peking University 'It is creative, original, punchy, practical, challenging, thought-provoking, actionable, and a very enjoyable read to boot. I shall definitely be recommending it to as many people as possible. It will make an enormous contribution to marketing practice.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-1-85617-504-3, 9781856175043
Język: angielski
Wydawnictwo: Butterworth Heinemann

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Market-Led Strategic Change? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Market-Led Strategic Change. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl