Managerial Rhetoric & Arts Organizations

L. Zan
Managerial Rhetoric & Arts Organizations
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

In recent years, the arts, and in particular public sector arts organizations, have faced considerable changes as a result of shifting patterns of cultural consumption, new technologies and administrative processes. Based on extensive field research, this book explores the changes in arts organizations that have been driven by the crisis of the welfare state and the privatization of public entities. It presents a critical analysis of the tensions between managerial rhetoric and professional practices that characterize the arts sector, and questions the extension of managerial rhetoric for the very survival of arts organizations.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-230-00022-3, 9780230000223
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Managerial Rhetoric & Arts Organizations nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Managerial Rhetoric & Arts Organizations. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl