M-Commerce Global Experiences & Perspectives

N. Dholakia
M-Commerce Global Experiences & Perspectives
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"M-Commerce: Global Experiences and Perspectives" focuses on the emerging growth of mobile telecommunications and mobile commerce around the world. To provide a global perspective, this book describes approaches from three major regions of the world - North America, Europe, and Asia-Pacific - and highlights several countries from each region. These countries are significant because of their large existing base of mobile telecom users, their future potential, their innovativeness in mobile telecom technology development, and their leadership in launching new mobile applications. "M-Commerce: Global Experiences and Perspectives" contains chapters from authors of many countries, and while each chapter examines a specific country indepth, all the chapters use a common integrative framework called the CLIP (communications, locatability, information provision, and payment processing) application-theoretical framework. These four core functions underlie various mobile telecommunications services offered world-wide. This conceptual framework facilitates a deeper understanding of the effective business strategies for m-commerce.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-1-59140-316-6, 9781591403166
Język: angielski
Wydawnictwo: Idea Group Publishing

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka M-Commerce Global Experiences & Perspectives aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka M-Commerce Global Experiences & Perspectives. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl