To jasne, że system identyfikacji marki jest kluczowy dla aktywnościkażdej firmy. Dobrze zaprojektowane logo może dodać jej klasy i sprawić,że będzie ona rozpoznawalna na rynku. Opracowanie logotypu tonajważniejszy krok przed wprowadzeniem jakiegokolwiek produktu, czyusługi. Ten obszerny przewodnik prezentuje najlepsze przykłady znakówtowarowych z ponad 30 krajów. Pogrupowano je tematycznie w takichdziałach, jak: "media", "handel detaliczny", "wydarzenia", "regiony","usługi" oraz "agencje". W indeksie, który znalazł się na końcu książki,wyszczególniono firmy, dla których powstały logotypy, a także ichprojektantów oraz twórców stron internetowych. W osobnej częściprześledzono sposoby wykrzystania oraz rozwój logo. Ta książka przyda siękażdemu designerowi. To bogate kompendium świeżych pomysłów doceni równieżkażda osoba zainteresowana współczesnym designem. Gdyż jak powiedziałkiedyś Linus Paulin: "Aby dojść do jednego, dobrego pomysłu, trzeba miećich wiele." Everybody knows that brand identity is key. A good logo canglamorize just about anything, so it comes as no surprise that logo designis a crucial step in the development of a product or service. Thisexhaustive guide brings together diverse logos from over 30 countries,organized into chapters by theme, such as socio-political, food andbeverage, technology, and consumer products. A full index provided at theend of the book lists each logo's company, designer, and designer'swebsite. Also included is a case study section, concentrating on logoapplication and development. No graphic designer can do without this book,and anyone who's interested in design will appreciate this diversecompendium of visual ideas. As scientists Linus Paulin once said, "Inorder to come up with one good idea, you must have lots of ideas."