Ciągłe zmiany rynkowe wymagają od firm, aby stale szukały nowych rozwiązań i metod wyróżnienia się wśród konkurencji. Kluczem do sukcesu w dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu jest innowacyjność.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie.
Ta książka po może zwiększy ć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności. Jean-Philippe Deschamps ma ponad 40-letnie międzynarodowe doświadczenie w doradztwie. Jest profesorem zarządzania technologią i innowacyjnością na International Institute for Management Development (IMD) w Lozannie. Swoje badania, praktykę konsultingową i pracę dydaktyczną koncentruje wokół zagadnień związanych z rolą liderów innowacyjności. Jest współautorem bestsellerowej książki Product Juggernauts: How Companies Generate Streams of Market Winners. Prowadzi też liczne seminaria na całym świecie, w tym dwukrotnie występował na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie.
Ta książka po może zwiększy ć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności. Jean-Philippe Deschamps ma ponad 40-letnie międzynarodowe doświadczenie w doradztwie. Jest profesorem zarządzania technologią i innowacyjnością na International Institute for Management Development (IMD) w Lozannie. Swoje badania, praktykę konsultingową i pracę dydaktyczną koncentruje wokół zagadnień związanych z rolą liderów innowacyjności. Jest współautorem bestsellerowej książki Product Juggernauts: How Companies Generate Streams of Market Winners. Prowadzi też liczne seminaria na całym świecie, w tym dwukrotnie występował na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos.