Kultura: zarządzanie, animacja, marketing

Branimir Stojkovic
Kultura: zarządzanie, animacja, marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka (…) stanowi kompendium obejmujące bardzo wiele tematów, z którymi osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury prędzej czy później się styka (...) Od czasu publikacji książki Giepa Hagoorta „Przedsiębiorczość w kulturze” (...) w roku 1996, nie pojawiła się na naszym rynku żadna pozycja obejmująca problematykę zarządzania kulturą nieco ogólniej, a nie tylko wybrane typy instytucji czy też aspekty zarządzania. Książka „Kultura: zarządzanie, animacja, marketing” tę lukę częściowo wypełnia.
dr Małgorzata Sternal
ISBN: 978-83-61587-41-5, 9788361587415
Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Kultura: zarządzanie, animacja, marketing aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Kultura: zarządzanie, animacja, marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl