Gdy otworzysz tę księgę, znajdziesz się w magicznym świecie zaklęć, czarnoksiężników i bulgocących kociołków z eliksirami.Przytrzymaj okładkę księgi i magiczne karty przed kamerą internetową a pojawią się projekcje postaci i przedmiotów. Księga niezbędna młodym adeptom magii i miłośnikom czarów. Wyjątkowy podręcznik omawiający historię, zagadnienia teoretyczne i magiczną praktykę. Zawiera kurs rzucania zaklęć, uczy sporządzania eliksirów, wymienia podstawowy sprzęt i wyposażenie czarodzieja. Sama księga jest przedmiotem magicznym, umożliwiającym czytelnikowi wejście do zaczarowanego trójwymiarowego świata rozszerzonej rzeczywistości (RR). Dzięki połączeniu najnowszych technologii i starożytnych zaklęć, używając księgi i dołączonego do niej programu komputerowego młody czarodziej przekroczy próg wirtualnego świata magii. Podręcznik polecany przez renomowane szkoły magii i najbardziej znanych czarodziejów!