Jest to druga część cyklu "O pracach domowych z języka polskiego prawie wszystko".
Autorki w swojej publikacji zwracają w niekonwencjonalny sposób uwagę na następujące problemy:
-praca domowa a respektowanie świata znaczeń uczniów
-nauki domowej związek z lekcją
-opracowywanie nowej czy utrwalanie przyswojonej wiedzy?
-zadawanie pracy domowej
-między lekcją a zadaniem, czyli o metodach w nauce własnej
-szkolna motywacja pracy pozalekcyjnej
-co jeszcze ma wpływ na zadania domowe, czyli o stylach nauczania i stylach uczenia się
Autorki w swojej publikacji zwracają w niekonwencjonalny sposób uwagę na następujące problemy:
-praca domowa a respektowanie świata znaczeń uczniów
-nauki domowej związek z lekcją
-opracowywanie nowej czy utrwalanie przyswojonej wiedzy?
-zadawanie pracy domowej
-między lekcją a zadaniem, czyli o metodach w nauce własnej
-szkolna motywacja pracy pozalekcyjnej
-co jeszcze ma wpływ na zadania domowe, czyli o stylach nauczania i stylach uczenia się