Co jest najważniejsze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniejsze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.
Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:
dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
jak kultura firmy wpływa na sukces,
czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.
Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowego sukcesu.
Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:
dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
jak kultura firmy wpływa na sukces,
czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.
Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowego sukcesu.