Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym

Małgorzata Bednarczyk
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Praca zbiorowa pod red. Małgorzaty Bednarczyk.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-233-2230-6, 9788323322306
Wydawnictwo: WUJ - Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego

Autor

Pozostałe książki:

Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym Organizacje publiczne. Zarządzanie konkurencyjnością Przedsiębiorczość w turystyce. Zasady i praktyka E-przedsiębiorczość Innowacje w turystyce. Regionalna przestrzeń współpracy w makroregionie południowym Polski Komunikacja międzykulturowa albo lepiej nie wychodź z domu Strategic directions of tourism development. The cases of Poland and Slovakia Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach Zarządzanie turystyką w kryzysie. Edukacja i marka
Wszystkie książki Małgorzata Bednarczyk

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

TR
@trotos
2010-12-13
10 /10

Praca zbiorowa po redakcją Małgorzaty Bednarczyk.

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl