W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania: · Jak skutecznie zarządzać zespołem i poszczególnymi pracownikami poprzez właściwą komunikację? · Czy komunikacja ma wpływ wykonanie zadań? · Jak właściwie komunikować się z innymi i jakiego używać języka? · Jak unikać błędów komunikacyjnych · Co komunikujemy pozawerbalnie? · Kiedy wskazany jest dialog a kiedy monolog? · Czy płeć ma wpływ na skuteczność komunikacji? Psychologia zarządzania to kreowanie własnego, menedżerskiego wizerunku oraz umiejętne planowanie i realizowanie celów w czasie przy jednoczesnym skutecznym motywowaniu ludzi do osiągania tych celów. Psychologia Zarządzania odnosi się do zarządzania zespołem, celami w czasie, motywowania, komunikacji, myślenia i zarządzania strategicznego, także w obliczu zmian. Komunikacja jest niezwykle istotnym, można powiedzieć kluczowym czynnikiem skutecznego zarządzania i powodzenia w przedsięwzięciach. Jeśli źle się komunikujemy – tracimy czas na poprawianie niewłaściwie zrozumianych wypowiedzi, wyjaśnienia, powtórne tłumaczenie. Zła komunikacja jest powodem konfliktów i sporów. Dobra komunikacja pomaga w budowaniu dobrych relacji ze współpracownikami, klientami i całym otoczeniem. Dobra komunikacja to mniej stresu i napięcia. Dobra komunikacja to warunek skutecznej sprzedaży. Warto poprawić komunikację, chociażby po to by zaoszczędzić czas i być bardziej zadowolonym z efektów swoich działań!