Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.
W tej książce znajdziesz informacje o:
?odpowiedzialności,
?planowaniu komunikacji kryzysowej,
?budowaniu wizerunku firmy,
?katastrofach naturalnych i wypadkach,
?kryzysach finansowych i prawnych,
?kryzysach w sektorze spożywczym,
?radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,
?szkoleniach medialnych.
Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.
W tej książce znajdziesz informacje o:
?odpowiedzialności,
?planowaniu komunikacji kryzysowej,
?budowaniu wizerunku firmy,
?katastrofach naturalnych i wypadkach,
?kryzysach finansowych i prawnych,
?kryzysach w sektorze spożywczym,
?radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,
?szkoleniach medialnych.
Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.