Siła skutecznego kliknięcia
Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Genialny pomysł na książkę - świetnie zrealizowany.
Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"
Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?
Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.
Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).
Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro
Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją
Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Genialny pomysł na książkę - świetnie zrealizowany.
Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"
Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?
Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.
Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).
Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro
Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją