Język reklam - felietony o sprycie i głupocie twórców i odbiorców reklam

Maciej Ślużyński
Język reklam - felietony o sprycie i głupocie twórców i odbiorców reklam
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Język służy do komunikowania się pomiędzy ludźmi. Język reklam spełnia inne
funkcje. Warto mieć tego świadomość...
Zbiór felietonów o języku reklam pokazuje nam przede wszystkim, że reklama czasem kłamie, czasem nie mówi nam wszystkiego, czasem nas zachwyca, a czasami bawi. I nigdy nie powinna być traktowana zbyt poważnie.
Niektóre felietony zawierają opis pewnych dość ogólnych manipulacji
językowych, niektóre są studiami konkretnych przypadków, w niektórych Autor pozwolił sobie wyjaśnić, co twórcy reklamy mieli na myśli, kiedy mówili to, co mówili.
Język reklam bardzo często nie mówi nam wszystkiego, czasami nie mówi nam czegoś wprost, czasami więcej przemilcza niż przekazuje. Ale zawsze stara się wywrzeć na nas dobre wrażenie, choć nie zawsze się to udaje.
Warto wiedzieć, jakich manipulacji dopuszczają się twórcy reklam, żeby oszukać nasz zdrowy rozsądek. Bo reklama nie ma namawiać nas do kupowania rzeczy niepotrzebnych; a to czasami ma miejsce...
Data wydania: 2008-04-12
ISBN: 978-83-60596-11-1, 9788360596111
Rodzaj: e-book
Wydawnictwo: e-prawnik.pl
Stron: 62

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Język reklam - felietony o sprycie i głupocie twórców i odbiorców reklam nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Język reklam - felietony o sprycie i głupocie twórców i odbiorców reklam. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl