Jak uczyć, żeby nauczyć – kompendium wiedzy dla nauczycieli

Mirosława Cybula
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Jak uczyć, żeby nauczyć – kompendium wiedzy dla nauczycieli
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Nauczyciel jest wzorem w kształceniu i doskonaleniu kompetencji swoich uczniów. W toku nauki szkolnej to on angażuje wychowanków w rozwiązywanie wielu różnorodnych zadań, umożliwiając im w ten sposób samodzielne odkrywanie świata, zdobywanie wiedzy i nabywanie przydatnych umiejętności. Jak tworzyć te zadania, aby były nie tylko zrozumiałe, ale i inspirujące? Jak zachęcić uczniów do zdobywania wiedzy na każdym kolejnym etapie edukacji?

„Jak uczyć, żeby nauczyć” to kompendium wiedzy dla nauczycieli, którzy chcą w bardziej efektywny sposób konstruować narzędzia inicjujące działania uczniów, a w rezultacie pozwalać im na pełne zrozumienie zadań i rozwiązanie ich z pozytywnym wynikiem. Warto zdać sobie sprawę z tego, że nie zawsze „uczyć” oznacza „nauczyć”!


Mirosława Cybula – biolog ze stopniem naukowym doktora Uniwersytetu Gdańskiego w zakresie pedagogiki. Od kilkunastu lat właściciel, osoba prowadząca i dyrektor placówek Montessori. Interesuje się podłożem biologicznym procesów poznawczych i motywacyjnych. Pracuje z dziećmi i dla dzieci zgodnie z założeniami Marii Montessori. Uważa, że osiągnięcie sukcesu przez dziecko/dorosłego zależy od prawidłowo sformułowanych celów, dowodem czego są prawidłowo wykonane zadania. Podziela zdanie Marii von Ebner: „Ci, którzy rozumieją jedynie to, co da się wytłumaczyć, niewiele rozumieją”.
Data wydania: 2021-01-05
ISBN: 978-83-8219-015-1, 9788382190151
Wydawnictwo: Novae Res
Stron: 390
dodana przez: chudini0505

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka naszpikowana wiedzą!

26.05.2021

"Jak uczyć, żeby nauczyć - kompendium wiedzy o zadaniach." jest podzielone na cztery rozdziały: - Jak dochodzimy do rozumienia treści zadań, - Komunikacja w procesie wykonywania zadań, - Kompetencje konstruktorów i wykonawców zadań, - Zadania jako narzędzia służące inicjowaniu ludzkich działań. Generalnie książka stanowi podsumowanie wiedz... Recenzja książki Jak uczyć, żeby nauczyć – kompendium wiedzy dla nauczycieli

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@paulina2701
2021-05-27
7 /10
Przeczytane

Spooora dawka wiedzy...

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Jak uczyć, żeby nauczyć – kompendium wiedzy dla nauczycieli. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat