Wiedzieć błyskawicznie! Seria Quick, czyli szybko podane wiadomości. Aspekty związane z zarządzaniem, rozwojem kompetencji osobistych i organizacji w pracy dostarczone w sposób przystępny i zrozumiały. Teraz te wszystkie zasoby możesz nareszcie mieć zawsze pod ręka, w swoim komputerze. Nadszedł czas eBooków w onepress.pl. Wybierasz swoją książkę, a ona bezzwłocznie znajduje się na Twoim dysku. To się nazywa natychmiastowa informacja! Trudni ludzie potrafią skutecznie zatruwać życie innym. W pracy spotykamy się z różnymi zachowaniami ludzkimi; są osoby, z którymi niełatwo jest się porozumieć, a to ujemnie wpływa na komfort naszej pracy i jej efekty. Zrozumienie motywów uciążliwych zachowań to najlepszy sposób, aby radzić sobie z problemami, jakie z nich wynikają. "Jak radzić sobie z trudnymi ludźmi" to recepta na pokonywanie problemów w relacjach międzyludzkich. Ten praktyczny przewodnik nauczy Cię patrzeć z innej perspektywy na zachowania innych; pomoże zrozumieć ich motywy, podpowie, jak reagować w różnych sytuacjach. Roy Lilley wyjaśnia, jak: rozpoznawać siedem trudnych typów osobowości; docierać do sedna nieporozumień, aby gasić konflikty; postępować z ludźmi agresywnymi; motywować leniwych współpracowników; radzić sobie z trudnymi klientami; przyjmować skargi i zażalenia. eBook zawiera mnóstwo użytecznych wskazówek i ostrzega przed potencjalnymi zagrożeniami, jakie wynikają z relacji międzyludzkich. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto jest skazany na uciążliwych współpracowników. Pomoże Ci polubić trudnych ludzi, dotrzeć do nich, wywrzeć na nich wpływ i w konsekwencji zmotywować do osiągania lepszych wyników. Ale to jeszcze nie wszystko, co dla Ciebie przygotowaliśmy... Ekstra dodatek, super pomysł, jeszcze więcej wiedzy! Tylko teraz Twój eBook wzbogacony jest w miniSłowniczek polsko-angielsko-niemiecki zawierający pojęcia niezbędne Ci w pracy. Możesz mieć go zawsze przy sobie i to zupełnie za darmo!