Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamę

Tassinari Giorgio, Bonori Vittorio
Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamę
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

To podręcznik strategii komunikacji, który oferuje czytelnikowi dziesięć zasad realizacji skutecznych projektów reklamowych. Jest pierwszą tak kompleksową pozycją w naszym kraju.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-7552-473-4, 9788375524734
Wydawnictwo: Gazeta Wyborcza

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamę? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamę. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl