Błyskotliwość to nie wszystko
Kompetentne przekazywanie informacji
Profesjonalne wyrażanie siebie
Utrzymywanie pozytywnych kontaktów ze współpracownikami
Kształtowanie swojego zawodowego wizerunku
Zyskiwanie wiarygodności w oczach przełożonych i podwładnych
Nieskazitelny wizerunek profesjonalisty
Pracujesz na obecnym stanowisku już kilka lat, ale nikt jeszcze nie zaproponował Ci awansu? Doskonale wywiązujesz się ze swoich obowiązków, masz świetne pomysły i wysoki poziom IQ, jednak nawet Twój najlepszy przyjaciel nie uważa, że mógłbyś zostać rewelacyjnym liderem zespołu? A może rozpoczynasz właśnie współpracę z nową firmą i Twoje zdolności menedżerskie są pod szczególną obserwacją? W każdym z tych przypadków kluczem do sukcesu jest Twoja wiarygodność.
Dr Allen Weiner od trzydziestu lat jest konsultantem menedżerów. Doradza, jak znacząco poprawić swój wizerunek w oczach innych ludzi - zwiększając tym samym własną wiarygodność i szansę na sukces. Teraz i Ty możesz skorzystać z jego porad. Jeśli czujesz, że przydałoby Ci się wsparcie w kształtowaniu odpowiednich relacji z innymi, na pewno znajdziesz tu coś dla siebie. Jeżeli chcesz efektywniej przekazywać zgromadzoną wiedzę i doświadczenie, wyzbyć się zachowań hamujących Twoją karierę oraz oprzeć fundamenty Twego przywództwa na mocnych i bezpiecznych podstawach, ta książka powinna stać się dla Ciebie lekturą obowiązkową.
Zostań liderem:
kompetentnym - opanuj wiedzę umożliwiającą Ci wykonywanie Twojej pracy;
z charakterem - wyrażaj szacunek i empatię wobec postaw innych ludzi;
opanowanym - miej wszystkie sprawy pod kontrolą;
towarzyskim - naucz się pracować zespołowo;
ekstrawertycznym - zarażaj ludzi energią i chęcią do działania.
Kompetentne przekazywanie informacji
Profesjonalne wyrażanie siebie
Utrzymywanie pozytywnych kontaktów ze współpracownikami
Kształtowanie swojego zawodowego wizerunku
Zyskiwanie wiarygodności w oczach przełożonych i podwładnych
Nieskazitelny wizerunek profesjonalisty
Pracujesz na obecnym stanowisku już kilka lat, ale nikt jeszcze nie zaproponował Ci awansu? Doskonale wywiązujesz się ze swoich obowiązków, masz świetne pomysły i wysoki poziom IQ, jednak nawet Twój najlepszy przyjaciel nie uważa, że mógłbyś zostać rewelacyjnym liderem zespołu? A może rozpoczynasz właśnie współpracę z nową firmą i Twoje zdolności menedżerskie są pod szczególną obserwacją? W każdym z tych przypadków kluczem do sukcesu jest Twoja wiarygodność.
Dr Allen Weiner od trzydziestu lat jest konsultantem menedżerów. Doradza, jak znacząco poprawić swój wizerunek w oczach innych ludzi - zwiększając tym samym własną wiarygodność i szansę na sukces. Teraz i Ty możesz skorzystać z jego porad. Jeśli czujesz, że przydałoby Ci się wsparcie w kształtowaniu odpowiednich relacji z innymi, na pewno znajdziesz tu coś dla siebie. Jeżeli chcesz efektywniej przekazywać zgromadzoną wiedzę i doświadczenie, wyzbyć się zachowań hamujących Twoją karierę oraz oprzeć fundamenty Twego przywództwa na mocnych i bezpiecznych podstawach, ta książka powinna stać się dla Ciebie lekturą obowiązkową.
Zostań liderem:
kompetentnym - opanuj wiedzę umożliwiającą Ci wykonywanie Twojej pracy;
z charakterem - wyrażaj szacunek i empatię wobec postaw innych ludzi;
opanowanym - miej wszystkie sprawy pod kontrolą;
towarzyskim - naucz się pracować zespołowo;
ekstrawertycznym - zarażaj ludzi energią i chęcią do działania.